Den perfekta jackan är alltid för dyr

Jag vaknade upp denna morgon på ett märkligt bra humör trots att hela min kropp kändes mörbultad. Det beror väl på tuff träning i kombination till en konstig ställning när jag sover.
Jag gläds över att jag ska iväg till skolan och sedan ska jag bege mig till Lund för att hitta en efterlängtad vinterjacka, och nu är det så himla kallt så snart köper jag vilken som helst! Jag har hittat en jättesnygg från Acne, synd bara att jag känner att 4000 kr för en kappa är lite maffigt för mig som numera är en fattig student. Annars älskar jag detaljerna på armarna och skärpet i midjan. Typsikt att när man hittar den perfekta jackan så är den alltid för dyr! Är det inte så?

Postat av: Dagens Vadå?

ja varför är det alltid så ?min perfekta jacka kostar iofs bara 15oo:- men de svider i plånboken att kasta bort de pengarna..

2010-11-10 @ 10:30:06
Postat av: Dagens Vadå?

glömde min blogg adress

2010-11-10 @ 10:30:34
Postat av: Lisa

Intressant att "Dagens Vadå?" tycker att 1500 inte är så värst mycket, men ja, visst är det så att sakerna man vill ha ofta kostar tre gånger mer än vad som känns ok :S

2010-11-10 @ 15:29:54
Postat av: e

Åh, tack, jag gillar ju din med!

Ack, Acne... Döööfina saker men att det ska vara så hutlöst dyrt ibland. Bara att skrapa pengar eller spara, buu.

2010-11-10 @ 17:44:09
Postat av: Emelie

Jag tycker att gränsen går vid 2000 kronor ungefär och då lär man ju hitta en jacka som man verkligen tycker om för dem pengarna, vilket är det viktigaste. Men det är väldigt mycket pengar ändå!

2010-11-10 @ 18:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: