En bitter fredagsförmiddag

Just nu sitter jag i skolan och är bitter för att det är så dåligt väder så att jag inte känner för att göra någonting överhuvudtaget ikväll. Dessutom har mina klasskompisar inte dykt upp ännu så jag sitter här själv och kan inte komma vidare i pluggandet för jag har fastnar helt. Det regnar och är ruggigt väder men det är ändå inte så kallt, så jag kan inte börja använda min kappa ännu. Jag behöver nog en julmust som kan pigga upp mig lite.

Postat av: Susanne

Ja,verkligen.. Ska gå på stan i morgon och spana lite på Julklappar.. gäller att börja i tid.. hi hi..



gott med Julmust.. :)

2010-11-12 @ 12:34:03
Postat av: Amanda

Jaaa, jag börjar bli riktigt nervös nu. Vill veta! & som du säger, man vill ju veta ifall man gjort heeeelt fel och måste ändra på denna tentan också!



Ja men langa hit koden och mailen då :) Eller så kan jag kolla på den när vi ses i skolan? Ifall du inte vill lämna ut din kod :)

2010-11-12 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: