En liten överraskning

Det har varit en ganska händelselös förmiddag eftersom jag i stället för att stiga upp klockan tio och studera, inte vaknade från vid tolv tiden. Jag har hunnit studera ungefär femton minuter och därefter gav jag upp mitt ensampluggande och bestämde att jag skulle träffa Emma i eftermiddag och plugga på skolan och därefter ska jag träna. Så ser planerna ut för dagen.
Jag har förberett en liten överraskning till Emma i form av en present som hon ännu inte vet någonting om, som hon ska få idag eftersom hon fyllde år i söndags. Det är egentligen ingenting speciellt, utan mer en gest, men ja, mer än så vågar jag inte säga!

Postat av: julia

sv: jag blir så ledsen av att höra det just eftersom jag själv vet exakt hur det är, att bli ensam kvar med ett alldeles för högljutt bultande hjärta.

ta hand om dig fina du.

2010-11-17 @ 18:04:35
Postat av: Dagens Vadå?

kan de va en ikea ljusstake som blockljuset står på? har två sånna jag med :-)

2010-11-19 @ 09:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: