Hellströms nya skiva på Spotify

Äntligen finns 2 steg från paradise (2010) på Spotify så jag passar på att lyssna på Jag vet vilken dy hon varit i, på repeat i höstmörkret. Ni måste lyssna på den låten! Den är så fin, och det finns mycket andra fina melodier också! Har ni lyssnar på 2 steg från paradise och vad tyckte ni om skivan?

Postat av: Ida

sv; Jag tycker att de har ganska bra kvalité på sina kläder, en del som jag köpt därifrån för flera år sedan har jag kvar än och använder. (Fast de börjar ju förstås bli för små). Men kanske är det som du säger, du har helt enkelt vuxit ifrån deras kläder?

2010-11-06 @ 13:34:24
Postat av: Miss Tilly

Hm jobbigt för dig! Mina drömmar handlar oftast om saker som skett närmsta veckan sedan blir det bara som en dödsgrej över det. Drömmer oftast om att alla i min närhet dör på bisarra sätt :p börjar fundera om man behöver en psykolog snart. haha

2010-11-06 @ 13:37:04
Postat av: cicci

har inte lyssnat på den plattan...men Håkan e väl alltid bra!

2010-11-06 @ 15:11:14
Postat av: Dagens Vadå?

2010-11-07 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: