I keep dancin' on my own?

Denna fantastiska morgon började med att jag inte vaknade på morgonen utan inte förrens på eftermiddagen, närmare bestämt klockan 14.30. Jag tycker att man ska tolka det som att gårdagen var mycket trevlig eller att jag personligen, var väldigt dryg. Jag tror att det en blandning av två världar där även om det faktiskt var trevligt igår. Frågan är om jag ska visa en bild där jag medvetet ser dum ut eller inte är medveten om det? Ni får en bild när jag dansar så.. fint. Jag har i alla fall linnet från Monki och kavaj från Vero Moda på mig.

Postat av: Susanne

Jätte snygg kavaj... :)

2010-11-13 @ 16:55:52
Postat av: miss P E

Vaknar man så där sent hade man nog jäkligt kul!!

2010-11-14 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: