Kanal 5 står för nöjet ikväll

Jag gjorde allting jag planerat att göra, pluggat i skolan, jobbat och tränat. Apropå att jobba så kunde jag ju inte låta bli att köpa ICAs julmust på rasten eftersom jag till råga på allt har blivit mer eller mindre julmustgalen. Jag köpte light och jag tyckte den var helt okej men tanke på att det var ICAs eget märke. Jag luktar clementin om fingertopparna och nu ska jag se på Desperate Housewives, Cougar town och The middle, det är alltså kanal 5 som står för nöjet ikväll!

Postat av: Amanda

Vad bra att du kommit igång! Det går helt okej för mig, snart klar med kvantitativa hemtentan och jag har gjort några punkter på filmanalysen. Såg att ni också undrade över endel punkter, hoppas Gunilla svarar snart! Jag är i Värnamo nu annars hade jag gärna följt med till skolan och pluggat, börjar bli lite smådrygt att sitta hemma hela dagarna!

2010-11-09 @ 21:03:00
Postat av: Fanny

gott!

2010-11-11 @ 06:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: