Pocketnytt

Pocketböckerna kostade endast 39.90 kr så jag var ju mer eller mindre tvingad till att lossa tyglarna och köpa en bok. Jag känner mig faktiskt ganska stolt över att jag höll mig till en bok, observera, en bok. Det här var en bok som fångade mitt intresse som jag läst lite om tidigare; Den dagen min dotter blev galen av Michael Greenberg. Någon som har läst den och vad tyckte ni om den i så fall?

Postat av: Marielle

2010-11-04 @ 10:55:43
Postat av: Marielle

sv: tack! :D



Jag ÄLSKAR din bloggpresentation, jag började nästan skratta för mig själv!

2010-11-04 @ 10:56:48
Postat av: anna

åh, rackarns då :|

2010-11-04 @ 11:03:20
Postat av: | B E A U T Y F R O M T H E I N S I D E |

Har inte läst den, men den verkar bra. (Baserat på titeln.)

Jag skulle aldrig klara av att köpa en bok bara. Fast jag har gjort ett löfte till mig själv att försöka ;)

2010-11-06 @ 12:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: