Skolan

Jag sitter i skolan tillsammans med en klasskompis och försöker ta mig igenom träsket av analyser och hemtentamen. Just nu äter jag en macka med mozzarella, tomat och pesto och dricker julmust. Jag ska sitta här ett par timmar tills jag börjar jobba klockan fyra.

Postat av: anapanda

har lagt ut en ny videotävling på bloggen som går ut på att du ska - som i förra videotävlingen - lista ut vilken låt det är som jag spelar på piano. så kika in om du har lust och se om du vet vilken låt det är :)

2010-11-08 @ 12:49:44
Postat av: beg,barrow,steel

mumisgt :) Jag älskar julen!

2010-11-08 @ 13:32:05
Postat av: dagens vadå?

drack julmust tidigare idag, årets debut, eller aa.. denna halvan av året :-)

2010-11-08 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: