Skulle jag dö under andra himlar

"Jag tänker på dig varje dag, jag pratar med dig inuti hjärtat hela tiden."
Jag har så svårt för att recensera böcker som jag tycker om för att det helt enkelt inte finns någonting att säga. Det finns positiva saker som jag kan säga, att Anyurus roman är det vackraste jag läst på länge och att det fick mitt hjärta att brista lite till efter varje sida. Det finns inte så mycket att skriva om man ger en bok högsta betyg, vilket Skulle jag dö under andra himlar får av mig. Fantastiska böcker som denna, är böcker som får mig att känna varenda liten känsla och relatera till vart enda minne jag har inuti mig och väcka detta till liv. Precis som i citatet ovanför, jag har aldrig känt igen mig så mycket som i dem orden.

Postat av: märta

sv; förstog inte riktigt om du var ironisk eller ej.

Men eh ah, det är iallafall vad jag inbillar mig att jag behöver :>

2010-11-08 @ 01:54:08
Postat av: victoria

sv: tack så mycket! :D

2010-11-08 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: