När vi går genom tiden

Jag orkade inte åka till skolan idag, istället sitter jag hemma i mina lila Nalle-Puh pyjamasbyxor som jag fick av min mamma i julklapp när jag gick i 6:an. Lite otroligt att jag hade samma storlek när jag var 12 år som jag har idag. Jag dricker glögg för första gången den här hösten och går genom tiden i ett tomt hus med min nya kappa på mig och lila pyjamasbyxor och känner mig som ett barn igen.

Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja, dom är verkligen underbara och varma :)

2010-11-11 @ 16:51:34
Postat av: Dagens Vadå?

åå va sött :-) ååh glögg så gott

2010-11-11 @ 17:57:45
Postat av: Anonym

du måste vara smal om du har samma storlek som i sexan ;o

2010-11-25 @ 15:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: