För han älskade henne inte och hon märkte inget

weheartit
Jag har strövat utan mening i två månader och vandrat in i november. Jag trodde att jag skulle se hösten virvla utanför fönstret från din sängkant. Du skulle hålla om mig, bädda ner mig, omsluta mig och skydda mig från kylan. Snart har hösten passerat och jag har inte vaknat upp i din bädd och sett löven falla utanför fönstret en enda gång. En sådan tomhet.

Postat av: Anniina

jaa tack desamma :))

2010-11-07 @ 15:08:14
Postat av: Dagens Vadå?

läste precis din profil beskrivning. jag läser en liknande utbildning, fast på komvux, men de du läser är typ det jag vill läsa senare när jag är färdig. håkan är min passion i livet :-)

2010-11-07 @ 19:47:48
Postat av: e

Åh, tack! Gillar din med. Det här gjorde lite ont men var jättefint ändå.

2010-11-08 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: