Dofter från förr

Det blev en något försenad frukost denna förmiddag på grund av plugghysteri som råder i min hjärna för tillfället. Paniken börjar växa i bröstet och stressen får pulsen att slå snabbt och jag känner mig helt handfallen, jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Det blev i alla fall två goda och grova mackor med smör, ost och gurka på till frukost. Egentligen så är det ingen höjdare direkt, utan det är själva känslan. Känslan av att skiva tunna ostskivor som går i sönder och doften från förr när jag skar alldeles för tjocka och ojämna brödskivor och tanken på blanka små gurkskivor med aromat på.

Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

Gomorron :) Hoppas du får en toppenbra dag! :D

2010-10-18 @ 11:59:42
Postat av: Joly

Vill du ha fler besökare till bloggen? Var då med i mitt Veckans Blogg som pågår i min blogg fram till nästa vecka! :) tipsa alla dina vänner också. Kram! / Joly.

2010-10-18 @ 12:16:20
Postat av: Cissi

gott! :)

2010-10-18 @ 18:26:59
Postat av: jennie

inget slår den doften av ost och gurk-mackor! Mmm!

2010-10-21 @ 09:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: