Gräsligt fult eller gräsligt snyggt?

Jag har både hunnit skicka in och skriva färdigt min hemtentamen, varit i skolan och träffat gruppen samt varit på Systembolaget. När jag ändå skulle in där så passade jag på att smyga in på H&M och då hittade jag en kavaj på H&M Divided avdelningen. Snygg passform men frågan är om den är gräsligt ful eller snygg?
Det finns enligt min mening plagg som är så gräsliga att det är det gräsliga som gör plagget snyggt. Jag är ganska övertygad om att om man bär den med rätt stil och klädsel så kan det vara snyggt, men det var inget för mig. Otroligt billigt pris i alla fall för er som är intresserade, endast 199!

Postat av: Anonym

Den passar nog till en svart outfit.

2010-10-27 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: