Jag fattas dig

weheartit
Jag vaknade innan klockan ringde och låg kvar i sängen kippade efter andan. Solen började ta sig igenom sprickorna i persiennen och jag kunde känna hur genomträngande morgonkylan var även om den är vacker. På min näthinna satt bilderna kvar från de mardrömmar jag haft de senaste nätterna. Jag drömmer om hur du fattas mig i varje beröring och i varje doft. Jag drömmer hur doften från dig har fastnat på någon annan och hur alla smekningar du borde gett mig har du givit till henne. Det skär i mig. Det förgör mig. Det känns som att jag håller på att bli galen.

Postat av: Anonym

kärlek är galet.

2010-10-21 @ 09:45:08
Postat av: amandadesiree

vad fint du skriver.

2010-10-24 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: