Kappa från Laredoute

Just nu har jag all anledning till att ha näsan instängd i studentlitteraturen, men trots att jag har betydligt mycket kvar att skriva på min hemtentamen (jag har knappt börjat skriva på den) och med grupparbetet så kan jag inte göra annat än att leta efter en vinterkappa. Dunjackor i all sin charm, men det är verkligen ingenting för mig. Det påminner mig om min grymt senapsgula dunjacka som jag hade på mig när jag gick i lågstadiet. Jag tycker synd om mig själv.
Jag har i alla fall hittat en potentiell jacka hos Laredoute, som egentligen är väldigt enkel, en svart kappa som är något längre än vad jag är van vid, med en detalj på ryggen och knappar fram. Jag kände att det bästa alternativet för mig är att satsa på en svart kappa i alla fall, för då kan jag kombinera många andra mysiga plagg till kappan i vinter. Jag ska nog klicka hem den nu. Sen ska jag nog börja plugga, kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: