Rea på Monki

Jag skäms nästan lite över mig själv för att jag har varit inne i samma Monki butik på Entré i Malmö så många gånger den senaste tiden. Jag brukar aldrig titta på rea kläderna men denna gången gjorde jag det och hittade två fynd, både ett långt tight linne och en svart skjorta. Ganska basic plagg som går att använda länge och kombinera med andra plagg. Just nu känner jag mig mest tråkig som bara har svart på mig så nu ska jag spana efter en grovstickad kofta i en annan färg än svart.

Postat av: Emelie

Hej!

Du har superfin blogg och åååh vad jag älskar Monki. Men det är inte ofta man hittar något på rean, mer än någon accesoar eller som jag hittade en gång en byxkjol. Ibland har man tur :>

2010-11-05 @ 15:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: