Adlibris och Lycknis

Jag tror att jag har hittat min höst/vinterjacka, men jag ska kolla runt lite till men dock inte utan gott samvete för jag tror att jag har blivit lite kär i den kappan. När jag insett att jag ska beställa jackan så ska jag lägga upp en bild på bloggen, vilket antagligen kommer ske under den närmaste veckan. Jag väntar fortfarande på två bokpaket från Adlibiris och ett par skor från H&M så jag känner att jag vill helst få det ur världen innan jag beställer ytterligare en sak.

Jag måste poängtera hur sur jag är på Adlibris eftersom jag inte har fått något av bokpaketen ännu. Jag beställde även en bok från företaget Lycknis, som hade längre tid för leverans än vad Adlibris har, men den boken fick jag igår (Psykiatriboken). Hur kan det komma sig att Lycknis bok kom senare trots att deras leveranstid var mycket längre samt att jag beställde det första bokpaketet från Adlibris innan jag beställde för Lycknis?

Postat av: Jojjjjoh

Tror jag med :)



Glöm inte att rösta på mig, http://evelinaahli.blogg.se/2010/september/rosta-nu.html#comment. om jag vinner så länkar jag alla som har röstat.



Puss o kram!

2010-09-09 @ 21:50:36
Postat av: Maja

Sv; Tack så mycket! Headern är lite tråkig, men det ska det bli ändring på så snart jag kommit på vad jag vill ha X)

2010-09-09 @ 21:51:40
Postat av: emma

Vem är din favorit i Idol hittills :)?

2010-09-09 @ 22:33:44
Postat av: Emelie

Hej!!



Adlibris kan vara lite konstiga ibland. De har två "olika" tider. först ordertid och sedan leverans tid har jag upptäckt.

För när du lägger en bok i kassan så står det ju "beräknad leveranstid" 1-3 dagar eller 2-5 dagar osv. Utöver dessa så tillkommer frakttiden 1-3 arbetsdagar eller annat beroende vilket fraktsätt man valt. :S Så står det 2-5 dagar och du väljer normalfrakt 1-3 dagar så kan du få vänta som minst 3 dagar och som mest 8 dagar och då är det ju arbetsdagar som räknas också så är det helger inblandade blir det ju ännu längre väntetid :S Men du kan ju gå in och spåra ditt paket på adlibris och se vart det har tagit vägen :)

Lycka till!

2010-09-11 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: