Canon Ixus 105

Min kära pojkvän hittade en bra kamera till ett kanonbilligt pris på DustinHome så jag kunde inte annat än att slå till efter lite övertalning från hans sida. Jag är ingen kamera människa, men jag vill absolut börja fotografera mer. Den främsta anledningen till att jag inte gjort detta tidigare är för att min nuvarande kamera inte fungerar som den ska. Kul med ny kamera i alla fall, även om det inte är den nyaste.
Jag har dessutom inte så bra hand med kamror så jag tror att det är bättre att jag håller mig till den här typen av kamera. Nu ska jag lägga mig hos min älskade.

Postat av: Malin

canon är alltid ett bra alternativ i kamera väg, är super nöjd med min.

2010-09-07 @ 11:50:10
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de läääääääget? :D ha det skoj :)..

2010-09-07 @ 13:38:08
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Ninni

Canons Ixus modeller är de bästa kompaktkamerorna på marknaden faktiskt. Så det är ett bra val!

2010-09-09 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: