River en vacker dröm

Denna måndag ser ut på följande sätt, att jag ska plugga så mycket som möjligt dessa timmar innan arbetsintervjun för att försöka att komma ikapp allt jag har missat de senaste dagarna på grund av min lathet, och sedan ska jag infinna mig på arbetsintervju klockan 14. När klockan sedan slagit 15 så ska jag förhoppningsvis vara färdig och klar att sitta på Malmö Högskola på HS och ta igen hur mycket arbete som helst.
Förhoppningsvis sitter jag inte där hela natten utan kan bege mig ungefär vid 19 snåret till mannen som jag brukade älska och efter en obestämd tid där kan jag fara hemåt igen.
Till den här dagen behövs lite musik, och nästan alla har uppmärksammat Håkan Hellströms nya låt; "Saknaden till havs", men nu ska ni få höra en låt som är ännu vackrare och det är "River en vacker dröm".

Postat av: 17 år och ung mamma

ja jag tycker synd om honom :/

2010-09-20 @ 10:28:17
Postat av: julia

håkan är helt fantastisk.

2010-09-23 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: