Septemberdimman

Bildkälla
Dimman ligger tät över min barndomsstad, den pryder de stora fälten med grå skuggor och bortom åkrarna kan jag ingenting se. Det finns en kyla i dimman som griper tag i själen och som får blodet att isa i mina ådror. Min själ vandrar planlöst ut bland fälten och försvinner in i dimman utan att se tillbaks.

Postat av: Maria

Sv: Efter som jag har Rosacea (hudsjukdom) så är det svårt att ge tips på hur man får huden bättre. Jag äter periodvis meducin. Men annars när jag har bra hy brukar jag ha lermask en/två gånger i veckan. Annars så försöker jag inte "reta" min hy för mycket. Då kan jag få utslag. Äta bra mat och undvik att röka och dricka. (lite vin nån gång måste man unna sig.)Drick mycket vatten och grape juice. Ha en trevlig helg!



/M

2010-09-11 @ 10:51:51
Postat av: G2 / Gosia

Ja, precis!

Och jag har fått kommentarer som "vadå, sådant händer ju i verkligheten, de gör det bara framför kameran"... Komigen, vilken verklighet lever de i då?! USCH

2010-09-11 @ 12:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: