Boktröstköp

Eftersom jag även detta året missar bokmässan, vilket till största delen beror på att jag inte har några gemensamma vänner som delar samma och intensiva bokintresse som jag. Så idag när jag var på Burlövs center kunde jag inte låta bli att gå in på Bokia och tröstköpa två stycken böcker.
Den första är pocketboken Igelkottens elegans av Muriel Barbery
Och den andra boken är i originalutgåva och det är Johannes Anyurus nya roman Skulle jag dö under andra himlar. Jag hade verkligen hoppats på att få boken signerad på Bokmässan och det var därför som jag inte har köpt boken tidigare. Men så är det, det är ju trots allt boken som räknas!

Postat av: hanna

SV: Näe, men det är pga av den enkla anledningen att jag försöker att inte köpa böcker längre (lycka till..) utan bara låna på biblioteket. Men det var jätteroligt att vara där! :)

2010-09-25 @ 20:25:02
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

2010-09-26 @ 06:01:20
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sorry, var inte meningen att skicka en tom kommentar. Jag älskar att läsa böcker, just nu är jag dock inne i en inteläsaböckerperiod. Mest för att jag inte har tid. Tack för boktipsen. Ska kolla in dem. :-)

2010-09-26 @ 06:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: