I stora, onda, bokstäver

Jag kan direkt säga att den här morgonen började speciellt bra för jag vaknade med gårdagens bestyr kvar i mitt huvud och så fort jag vaknade kom jag på att jag skulle träna klockan elva, vilket jag inte kände var speciellt aktuellt längre.
Man måste avboka minst två timmar innan och klockan var fem i nio. Så jag rusade in på mitt rum och startade datorn som sedan dog av låg batterinivå så fort jag hade skrivit in webbadressen. Laddaren till datorn hade jag självklart i köket så jag fick springa ner till köket och se att min mamma hade dragit ut laddaren ur uttaget så jag fick först koppla in laddaren och sedan starta datorn på nytt.
När klockan var 8.59 loggade jag in på hemsida och tryckte på knappen "Avboka" och precis då slog klockan om till 09.00 och i stället för att det stod "Vill du verkligen avboka det här passet" så stod det "STÄNGT", i stora, onda, bokstäver. Så nu har jag inget annat val än att köra och tanka och bege mig till träningen.

Postat av: annie

sv- jag med! :)

2010-09-04 @ 11:03:43
Postat av: elin nilsson

sv;jag orkade inte läsa ngn bok så jag kollade på film ist :)

2010-09-04 @ 13:20:01
Postat av: elin nilsson

sv;jag orkade inte läsa ngn bok så jag kollade på film ist :)

2010-09-04 @ 13:20:18
Postat av: K

- hehe okej ;)



Jag förstår om detta är mycket begärt, men du hade kanske kunnat rösta på min outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=67891 ? Om du gillar den, vill säga. Snälla? Om du gillar den och tycker jag är värdig att bli dagens outfit på den hemsidan får du hemskt gärna länka till sidan där man röstar <3

2010-09-04 @ 13:36:01
Postat av: alice

svar: jag vet , choklad är blend det bästa



/Alice

2010-09-04 @ 17:38:59
Postat av: katarinya

självklart att det är! kul att du håller med mig :D

2010-09-04 @ 18:47:19
Postat av: katarinya

självklart att det är! kul att du håller med mig :D

2010-09-04 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: