Mitt huvud är fullt

Det verkar som att jag får lägenheten för mig själv under kvällen eftersom älskade ska träffa sina vänner. Jag har bestämt mig för att ha en myskväll för mig själv, med tedrickande och riskakor.
Det har varit ytterligare en lång dag i skolan med mängder av information som jag inte riktigt vet hur jag ska sålla ut och hantera. Just nu är mitt huvud så fullt att jag inte har någon ork att studera när jag kommer hem, men jag har fortfarande inte fått min kurslitteratur (riktigt dåligt och riktigt irriterande) så jag har inte så mycket att välja medan än att ta det lungt! Inga klagomål där inte.
Nu ska jag kolla på Kvalster, som jag verkligen hoppas att ni har sett på Svt1, annars kan ni se alla fyra delarna här på svtplay.

Postat av: Ingrid

Alltså, Kvalster är så himla, himla bra. De två huvudrollerna, den ensamma dottern och den där sonen som skäms för sin mamma... Allt är så sjukt bra skildrat.

2010-09-08 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: