En annan slags förmiddag;

Kvällen spenderades hemma hos Linn tillsammans med henne och Hanna. Linn hade gjort pastasallad med mozzarella med dressing och vitlöksbröd till, sen hade vi en underbar tjejkväll med en mängder av vin till det. Vi drog vidare ut sen, tisdagsnatten till ära, först till en bar som hette Plats 25, och sen till nattklubben Crown. Vi avslutade kvällen med ytterligare ett glas vin på Linns ballkong. Galen tisdagskväll!
Vilket innebar att denna onsdagsförmiddag vaknade jag på en bäddsoffa i stället för i min vanliga säng, trött, sliten, stinkande, utan aptit och utan rörelseförmåga. Snart nalkas den alldeles för sena frukosten som kommer bestå av; vitlöksbröd. Och det känns jävligt bra.

Postat av: livetoday - 52 kilo

:) visst äter jag middag!

2011-04-13 @ 14:32:36
Postat av: livetoday - 52 kilo

nejdå :) jag tar åt mig av kritiken men jag ville ändå liksom säga detta för jag märkte att ni var en del som verkligen reagerade och jag förstår varför..därför ville jag bara liksom skriva hur det är :) det finns en del som tror att jag liksom inte äter något och ljuger och allt :) ville bara skriva detta! :) tack så jättemycket vännen! kram

2011-04-13 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: