"Fan vad du har blivit slimmad"

(En form av extas)¨

Jag kom nyss hem från cirkelträningen med favorittränaren och just nu spricker jag lite av lycka! Dels för att det är ett väldigt bra pass och att det var ännu bättre nu eftersom jag inte tränat just detta tisdagspass på två veckor, men framför allt så fick jag en väldigt fin komplimang av ingen annan än tränaren själv.
Han sa; "Fan vad slimmad du har blivit"
Jag: "Jag?" (dumbom)
Tränaren: "Ja" också gjorde han tummen upp med båda händerna!
Extas.
Har ni fått några komplimanger? Och om inte, låt mig ge en till er! Släng upp er bloggadress i kommentarfältet så ska jag berömma er för allt ni gjort hitills för jag vet att ni förtjänar det!

Postat av: GBP

Vilken underbar bild:-D!



Och vilken härlig komplimang och av en tränare! Förstår att lyckan var total:-D

2011-04-20 @ 07:47:51
Postat av: Evelina

Hej. Du ser glad ut på denna bild och helt otroligt söt, charmig och ja typ underbar! Skulle bara hälsa och ge dig en 'vardagskomplimang'! Kram!

2011-04-23 @ 00:30:30
Postat av: Emelie

Tack snälla och fina ni! Ni är underbara!

2011-04-23 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: