Favortifrukosten;

Kände mig lite krasslig igår kväll och hade lite ont i halsen, och det höll i sig under natten så när jag vaknade orkade jag varken somna om eller stiga upp. Jag sov i alla fall lite längre men när jag väl steg upp så kändes det helt okej ändå så det fick bli en försenad 50 min morgonpromenad i det vackra vårvädret.
Just nu är jag så överförtjust i morgonens frukost som jag anser måste vara den i särklass godaste frukosten, nämligen fiberhavregrynsgröt med kvarg och mosad banan. Ni anar inte hur gott det är, testa!

Postat av: linn

ser gott ut :)

2011-04-15 @ 12:21:58
Postat av: Victoria

Sv: Det blir träning, skola och tjejkväll för min del! Vad ska du göra? :D

2011-04-15 @ 13:05:07
Postat av: ¤

vad gott det serut! ♥

2011-04-29 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: