Fiberhavregrynsgröt med mosad banan och hela linfrön;

När jag vaknade kände jag att kroppen varken skulle hinna med eller orka gå en morgonpromenad i det ruggiga vädret, och eftersom jag ska köra första träningspasset sen i måndags ikväll så tror jag att det får räcka. I stället gjorde jag en varm och söt frukost, som bestod utav fiberhavregrynsgröt (fibergavregryn, salt och vatten), som jag strödde över hela linfrön på, och sen mosade jag en banan som topping. Jättegott. Jag förstår inte varför folk envisas med äpplemos när man kan ha mosad banan?

Postat av: lovisa

Hej är allt bra denna fredag?:)

Nu har jag publicerat vinnaren av ett läderarmband från Josign.se, kika bloggen för att se vem som vann:)

2011-04-08 @ 09:47:26
Postat av: Rebecca - bloggar om träning, kost och hälsa.

mmm, det såg gott ut :)

Ha en bra lördagskväll!

2011-04-09 @ 18:32:27
Postat av: Linn

Banan är så hiiiimla gott på gröt! En favorit sen jag var liten =)

2011-04-11 @ 07:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: