Ingen bra måndagsmorgon;

Ingen bra måndagsmorgon idag, jag var väldigt irriterad när jag vaknade och kände mig förvirrad, och jag tror att det beror på allt socker som jag åt igår, jag mår inte bra av det! När jag hade stigit upp och skulle gå på en 50 min morgonpromenad så såg jag att mamma fortfarande var hemma, för ja, nu är det hon som är magsjuk! Hjälp, snart är det bara jag kvar.
Jag fick i alla fall ta hunden med mig på promenaden, men det gick ganska bra ändå. Det stora problemet var egentligen att jag hade konstant ont i benen under hela promenaden så jag fick inte upp något bra tempo + att jag blev ännu mer irriterad. Obs, dessutom visade vågen +1 kg! Sjuukt dålig måndag helt enkelt. Men nu ska jag äta min omelett med keso, kidneybönor och kaviar till, med ett leende på läpparna.

Postat av: sigrid

älskar din blogg. får en härlig känsla i hela kroppen av läsa den (haha det där lät lite weirdo). väldigt fin!

2011-04-04 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: