Känner ni pressen?

Jag köpte inte bara jeansshorts igår utan även en sportbh som också var från H&M. H&M har ju fått in väldigt mycket träningskläder den senaste tiden, och det är ju både snyggt och väldigt prisvärt. Sportbhn kostade endast 149 kr och finns i flera fina färger!
Det märks att det börjar bli vår/sommar och att fokus läggs mycket inför beach 2011 då det inte bara är H&M, Stadium och Intersport som gör reklam för träningskläder och bikinitrender, utan det gäller de flesta klädesbutiker just nu. Känner ni pressen inför beach 2011 från trycket av alla butiker? Är det positivt eller negativt för er?

Postat av: Paula

Den där har jag också, huuur skön som helst!

2011-04-16 @ 15:03:13
Postat av: Emma

sv: Hehe, ja den här veckans träning är väl inte helt representativ för hur det ser ut i allmänhet, har nästan kört lite fört hårt, men det är skönt att komma iväg och träna på förmiddagen ibland så är det gjort bara!



Jag blir riktigt peppad av beach 2011-hetsen, speciellt av alla reklamer nu när de är ute och springer, får ett sug på att ge mig ut på en runda då. Men klart det kan ha negativa effekter med.



Den där sportbhn va jag själv nära på att köpa, så snygg och cool, blev dock endast ett par nya träningsbyxor och ett nytt linne vid senaste H&M-beställningen :-).

2011-04-16 @ 15:19:27
Postat av: Cilla

Tack så mycket, man gör sitt bästa:) Jag känner ingen press inför att komma i form inför sommaren. Jag tränar inte enbart inför en "sommarform" utan jag tränar för att må bra, vara i form(någorlunda)helatiden:)Fin blogg!

2011-04-17 @ 14:01:21
Postat av: jill

den toppen är jättesnygg! angående beach 2011 (har aldrig varit inne på din blogg förut men kände mig manad till att svara när jag såg inlägget), så kan jag tycka att det är lite både och. dels för att jag tycker det är kul och väldigt peppande att träna och sträva efter ett mål, men när man t ex blir sjuk eller vill unna sig en dag framför tv:n känns det... fel. även fast jag mest tränar för att må bra, och man mår ju knappast bra om man ger sig ut i spåret när man har feber eller halsont. men det kanske bara är jag och mina järnspöken. de försvinner oftast när jag bankat i dom lite vett. :) fin blogg för övrigt, kände igen mig i väldigt mycket i din beskrivning om dig själv, det var kul! puss

2011-04-18 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: