Keso på gröten;

Denna söndagsmorgon insåg jag att jag inte ätit en ordentlig frukost sen tre dagar tillbaka. Så idag blev det dags för en frukost med fiberhavregrynsgröt med krossade linfrön, minikeso och mosad banan. Första gången jag testar med keso, brukar annars ha kvarg och jag tänker nog fortsätta med kvargen eftersom keson kändes lite för salt i detta sammanhanget. Men gott ändå!
Jag hade planerat in en morgonjogg men nej, så seg som jag är. Men kanske senare, jag ska i alla fall köra tre varv cirkelgym idag så jag tror jag överlever. Just nu ligger jag hellre ute i solen, vilket är precis vad jag ska göra!

Postat av: Lisa

Jag gillar verkligen din matinlägg.

2011-04-25 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: