Maginfluensa;

Ja, jag blev ju knappast förvånad över att jag fick maginfluensa igår, med tanke på att båda mina föräldrar har haft det. Jag blev mest förvånad över att jag insjuknade så pass snabbt. Jag hade en så otrolig feberfrossa och jag orkade knappt lyfta ett finger.
Nu har jag legat i sängen i 24 timmar, och det är först nu som jag testar att äta lite blåbärsoppa. Jag känner mig lite piggar nu, problemet är att jag egentligen har ett seminarium idag som är väldigt viktigt att gå på, men jag känner att jag borde stanna hemma även idag, även om jag känner mig lite bättre.. så att jag inte smittar andra. Och sen är jag självfallet lite ledsen för att det inte blir någon träning på två dagar, men det är hur som helst väldigt skönt att jag börjar återhämta mig!

Postat av: Victoria

Sv: Nae, har ingen aning faktiskt ;)

2011-04-06 @ 12:11:59
Postat av: livetoday - 52 kilo

TACK :) Alltså när det stod stilla för mig så var det så jäkla segt. man ville ju bara tappa hekton hela tiden men så är det tyvärr inte. Om du bara fortsätter att kämpa vidare och inte ger upp nu när det är segt och inte händer något så kommer det snart bara flyga av ett kilo sen blir det segt igen!! KÄMPA jag gav aldrig upp. det gör inte du heller :) kram på dig.

2011-04-06 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: