Nya löparskor;

Nu är jag tillbaka efter löparturen, och visst flög jag fram på ungefär 35 min, inte alls dumt! Jag var helt stirrig och uppspelt samt full av energi när jag kom hem eftersom jag ville ut och testa mina nya löparskor direkt (vilket jag gjorde) så jag hann inte berätta för er att jag köpte dem idag för endast 699 kr på Stadium. Och för er som är sugna på att köpa dessa snygga kap, kan jag glatt berätta att de är riktigt ursköna att springa i också.

Postat av: Benita - IAATC.se

Underbara skoooor och du, köp öronhängena! ;-)

2011-04-27 @ 20:57:55
Postat av: Amanda

Åh! Jag vill också köpa nya löparskor! Det behövs!

2011-04-28 @ 11:09:15
Postat av: Izza

Snygga!!:)

2011-04-28 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: