Precis vad jag behöver för stunden;

Ibland stiger alla nyttigheter mig åt huvet, all hälsosam kost, all träning, vikt och allting annat jag tänkt på den senaste tiden (för att inte tala om skolarbetet) har blivit för mycket. Så nu ska jag göra precis vad jag behöver för stunden. Jag ska skjuta undan allt detta, och låta min trötta kropp sjunka ner i soffan mitt på ljusa dagen och se en kärleksfilm (Dear John), äta kakrester direkt från kakfatet och dricka ett väldigt sött och absolut inte grönt te.

Postat av: GBP

Det låter helt underbart. Och om det är en morotskaka jag skymtar på bilden så blir jag nog lite avis minsann ;-)

2011-04-05 @ 15:01:14
Postat av: Rebecca

Låter som ett bra val! "föööör nyttigt" är inte heller bra

2011-04-13 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: