Quinoalunchen;

Det blev en lång dag i skolan idag (även om jag tog sovmorgon) med både föreläsning om stigmatisering, försäkringskassan och arbetsförmedlingen. Efter det hann jag bara uträtta några ärenden och sen blev det tre tuffa varv cirkelgym. Detta är ju den första riktiga träningen sen i måndags, men det gick bra men det kändes ju att kroppen snabbt blev trött. Hur som helst så hann jag aldrig presentera min lunch förren nu efter middagen! Quinosallad (quiona, körsbärstomater, röd paprika, isbergsallad och balsamvinäger) och en liten burk keso till detta. Lätt att ta med sig!

Postat av: livetoday - 52 kilo

:) ska göra så bra jag kan!!

2011-04-08 @ 20:52:51
Postat av: Line

re: Vaniljpulver är i princip pulveriserad vaniljstång, supergott! Finns att beställa här (http://www.grongava.se/shop/product/158). Bra som ersättning för vaniljsocker tycker jag :)

2011-04-08 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: