Träningsvecka 11

Den gågna veckan;

Måndag:
40 min morgonpromenad + 60 min IW
Tisdag: 40 min morgonpromenad + 60 min core/bosu utmaning + cirkelgym 60 min (2 varv)
Onsdag: 40 min morgonpromenad + 60 min spinning
Torsdag: 75 min gym
Fredag: 70 min cirkelgym (3 varv)
Lördag: 50 min morgonpromenad + 85 min gym
Söndag: Vilodag/jobb/frossa
Det piggar upp lite att se hur jag har tränat i veckan, eftersom jag tycker att det ser ganska bra ut. Jag hade dock sett ytterligare en morgonpromenad eller ett spinningpass (jag blir aldrig nöjd). Det tråkiga är att jag är upprörd över vad vågen kommer att visa efter den här ätar-helgen för jag är rädd för att jag kommer bli besviken.

Postat av: GBP

Förstår att det piggar upp dig. GALET bra träningsvecka! :-)

2011-04-04 @ 19:07:41
Postat av: anna

åh jag tänker också så, hade (som alltid) riktig ätarhelg torsdag - söndag.. så trist, speciellt när man (som du skrev nedan) "äter lite till bara för att man ändå ätit så mycket onyttigt redan idag...". så typsikt mig.



jag pratade med en pt och han sa att det är omöjligt att gå upp i fett (jag beklagade mig över att vågen visade 1,5 kg plus veckan innan thai) så mycket på så kort tid när man tränar. det mest är vatten som lagras pga att vi ätit med kolhydrater än vanligt (varje gram kolhytrater tog tydligen upp 4 g vatten). så ingen fara:)



gör som jag, väg dig bara en morgon dagen efter en dag då du ätit nyttigt och utan kläder!

2011-04-04 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: