Träningsvecka 13

Jaha, det har faktiskt varit en väldigt lugn vecka måste jag tillkännage. Förra veckan hade jag en ursäkt genom att jag både var sjuk och hade campusvecka, men nu har jag bara känt mig ganska trött och inte lika motiverad, men så kan det vara ibland! Men nu närmar jag mig slutspurten, de sista 3-4 veckorna, så nu är det dags att köra hårt igen!

Måndag: 50 min morgonpromenad + 60 min spinning
Tisdag: 40 min morgonpromenad + 60 min core/bosu
Onsdag: Cirkelgym 60 min
Torsdag: 50 min promenad + 50 min spinning
Fredag: 50 min morgonpromenad + 70 min cirkelgym
Lördag: 50 min morgonpromenad
Söndag: Jobb/vila
Bra med alla promenaderna, men i morgon tänker jag starta den nya veckan med en löpningsrunda!

Postat av: Alexandra

Jag hittade massa fint i ullared, dit borde du åka :)

2011-04-17 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: