Träningsvecka 14

Måndag: Morgonlöpning 40 min + 60 min spinning
Tisdag: Morgonpromenad 50 min + cirkelgym 60 min
Onsdag: Spinning 60 min
Torsdag: Morgonlöpning 40 min
Fredag: Kvällspromenad 50 min
Lördag: Spinning 60 min + kvällspromenad 50 min
Söndag: Cirkelgym 4 varv 80 min
Nej säger jag bara. Nu är jag trött på att hitta fel i min träning, utan för en gång skull måste jag säga att med tanke på att det dessutom var påskvecka så är jag nöjd med att jag hållit igång lite varje dag och att jag tog mig ann löpningen samt att jag körde tre spinningpass denna veckan. Puh, och dessutom blev det ett tufft slut på veckan med fyra varv cirkelgym idag i stället för tre. Heja mig!

Postat av: Mary

svar : True Blood är skitbra så jag förstår att du har fastnat hehe. Hmm svårt att säga de är alla så himla bra ju! Ettan kanske ändå. Eller tvåan. Eller trean. Nee ettan..? Längtar tills fjärde kör igång.. ^^

2011-04-25 @ 08:53:13
Postat av: Emma

Såg ju ut som en sjukt bra träningsvecka!! Jag är nöjd om jag kommer ut och powerwalkar ett par gånger i veckan numera! :P



Boken inleds med att en liten flicka försvinner från ett tåg i Sthlm. Man får följa kriminalarna och hur fallet växer och blir mer komplicerat än vad de trott. Sjukt spännande! Man vill bara att de ska lösa fallet innan det kanske försvinner nåt mer barn..!

2011-04-25 @ 09:24:51
Postat av: GBP

Ser ju verkligen kanonbra ut :-)

2011-04-25 @ 11:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: