Värme;

Jag gjorde det igen! Jag tog en morgonjogg denna torsdagsmorgon i stället för den vanliga promenaden. Det gick jättebra! Jag sprang hela vägen och stannade inte en enda gång och det tog strax under 40 min skulle jag tro (jag tar inte tiden exakt). Men ni anar inte hur varmt det var! Trots att klockan var strax innan tio på morgonen så var det över femton grader i skuggan! Riktigt svettigt, men det känns så skönt efteråt så jag gillar att springa när det är varmt.
Till frukost gjorde jag en svampomelett med lätt creme fraiche blandad med sweet and sour sås till och tre kulor advocado (d v s en advocado). Nu väntar duschen sen ska jag ut och njuta av solen innan jag ska jobba idag.

Postat av: GBP

DUKTIGT!!! :-) Jag är jätteimponerad och blir INSPIRERAD av dig! :-)

2011-04-24 @ 17:42:28
Postat av: Rebecca

bra jobbat!

2011-04-24 @ 20:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: