Varning för kräksjukan;

Puh, jag överlevde natten utan problem. Det är nämligen så att min fader har dragit på sig kräksjukan och är väldigt magsjuk. Jag är beredd på att vilken sekund som helst kommer min mage att göra uppror så att jag får spendera hela helgen i sjuksängen. Vilket jag absolut inte vill, och dessutom har jag försökt hålla mig undan och hitills har den taktiken fungerat. Förra året när pappa blev magsjuk så fick jag det på endast ett par timmar, och spenderade hela natten med kinden mot toalettsitsen!
Anyway, jag känner mig väldigt pigg och positiv denna morgon och ser fram emot vad denna lördagen har att bjuda på, som förhoppningsvis då är en massa småting som ger det där klassiska lördagsmyset. Nu blir det morgonpromenad för hela slanten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: