Att begrava minnen

Det tog mig hela eftermiddagen att plocka ner alla minnen och begrava dem i min bokhylla. Men slutligen stod jag där, med början framför mig. Med de små poetiska raderna av vemod och sorg som jag skrev som fjortonåring och satt upp på min vägg. Det var då allting började. Sedan har minnena, orden, raderna, texterna, artiklarna, konsertbiljetterna och teaterbroschyrerna bara blivit fler och fler. Men nu har jag ryckt bort vartenda häftstift och allting är förbi, passé. Jag känner bara ro inom mig och till och med ett litet leende. Nu går jag vidare.

Postat av: sandra

varegod :D

2011-08-15 @ 22:51:05
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Helt rätt, alldeles för snålt för att vara middag... Ajabaja mej... :(

Men får så sen lunch när jag jobbar sådär, och jag gillar inte riktigt att äta en ordentlig middag senare än åtta på kvällen....



Men ja, gott var det verkligen! Inget slår yoghurt med färsk fukt, bär och nötter! MUMMA! :D



Vill bara lägga till också att du verkligen är riktigt skicklig på att skriva!

2011-08-15 @ 23:08:45
URL: http://20istorstan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: