...bitter

Okej, nu blir jag ännu lite mer bitter. Jag brukar alltid boka flera pass, speciellt när jag är ledig och inte har några speciella tider att följa, så bokar jag kanske ett par pass per dag som jag tycker verkar roliga, och sen beslutar jag längre fram. Detta gör jag framför allt för att det är väldig ont om platser på de flesta av passen. Men nu antog jag att eftersom bokningsystemet inte fungerar, så borde alla mina bokningar vara raderade. Men icke! Och om jag, låt oss säga, har bokat tre pass per dag, tror ni att jag kommer ihåg alla dem? Jag har ju bokat för hela veckan! Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Man får ju betala om man missar mer än två pass per månad. Tjejen på telefon kunde heller enligt henne, inte gå igenom alla passen för det skulle ta väldigt långt tid. Jag får helt enkelt prata med dem ikväll efter spinningpasset. Blöh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: