Det flyter på

Den här nybörjarhöstliga dagen försvann otroligt snabbt iväg. Plötsligt är jag här igen, hemma med tekoppen efter en hel dag med föreläsningar. Men jag hann även med en tacokväll med mina fina vänner, och att skriva ner schemat för kurs 7 (Kriminologi och psykisk ohälsa) som vi ska läsa paradellt med kurs 8 (Psykiatrisk omvårdnad och rehabilitering) och som startar på torsdag. Dessutom har jag beställt terminens första kurslitteratur. En bok av Sarnecki, Introduktion till Kriminologi, för 527 kr på Adlibris (5% studentrabatt!). Det är dyrt med kurslitteratur, men dock så ska vi använda denna boken hela terminen ut, så det är värt det.
Ja allting flyter på helt enkelt (till och med tepåsen flyter),förutom en sak; träningen. Det blev ingen träning alls idag, jag har helt enkelt inte tid. Men i morgon ska jag hinna med ett cirkelgymspass och sedan har jag kortare dagar i skolan så att jag hinner med det också. Jag får helt enkelt accpetera att det blir lite sämre prestation från mig på träningsfronten denna vecka. Nu väntar sängen, god natt och sov gott!

Postat av: Johanna

sv: jag vet inte om dem fått in alla julsaker, men eftersom dem redan är på väg lär dem nog ha fått in en hel del när du kommer dit :)

2011-08-30 @ 23:11:48
URL: http://arildsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: