Efter klockan sex på morgonen

Jag har trätt in och ut ur berusningens sluga tillstånd under de senaste två dygnen. När jag vaknat upp ur min naiva dröm om att leva i nuet har jag i stället ställts öga mot öga med meningslösheten och tomheten som bär med den.
Nya kläder, hud som doftar kokos, mängder av onyttigheter och alkohol som endast var förgäves. Jag önskar att jag inte kände det så, likgiltighet inför allt som sker och inte inträffar. Men jag gör ju det, så kanske är det så enkelt som att jag ska tillåta mig själv att få vara olycklig.

Postat av: Lina Kuijl

Vi kommer köra igen i vinter som det ser ut nu! =) håll utkik på bloggen! =) Klart du ska hänga på!!!

2011-08-05 @ 10:57:40
URL: http://fitnessguru.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: