Hundmat innan träning

Snart ska jag iväg på ett IndoorWalkingpass, längesedan nu så det ska bli extra roligt. Jag var förståss tvungen att slänga i mig lite mat innan; det blev keso, äpplemos och havreringar (enligt min pappa är det hundmat, för mycket fullkorn för honom) med havrekli och kanel.
Apropå hundmat så har jag ägnat dagen inte bara med att städa, utan jag tillägnade lite extra kvalitetstid till min hund idag. Han fick följa med på förmiddagspromenaden som varade i 50 min. Han börjar bli gammal den stackaren, för han flåsade så. Nu ska jag skänka lite kläder till insamling och sedan mot träningen, ciao!

Postat av: Emma

Haha jag trodde för en sekund att du verkligen åt hundmat! Fick mig en liten chock men sen såg jag att så inte var fallet ;D

2011-08-25 @ 01:56:11
URL: http://thejournal.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: