I fredags

I fredags hade jag en ganska fin kväll;
Först försökte jag göra lite extra söt för denna afton skulle jag åka hem till Linn och träffa den nya medlemen av familjen Karrin
Här är Linn och den nya tillskottet, Astra
Astra betyder stjärna på latin
Väl hemma hos Linn blev det sedan självservering av tacos
Och då kom också Hanna, lagom till festmåltiden
Ad astra per aspera - Mot stjärnorna genom svårigheterna
Det har Linn tatuerat in på sin underarm
Hon var både söt..
..och lekfull
Linn och jag satte upp hennes nygamla ljuslyktor
Och sedan blev det den obligatoriska kedjerökningen från Linns balkong med utsikt över Malmö
Sedan var vi alla ganska trötta, speciellt den lilla stjärnan som somnade gott i mattes famn.

Postat av: Nathalie

Ser ut dom ni hade en bra kväll :D



Har du något roligt recept att tipsa om åt fika/desserthållet? Kika in mitt senaste inlägg isf :)

2011-08-28 @ 22:13:07
URL: http://cookieetime.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Ja det finns ju en hel massa kul på Ikea ;) Hoppas du får din drömlägenhet :)



Astra är nog den sötaste lilla vovve jag någonsin sett! dööör!

kram kram

2011-08-29 @ 22:13:17
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: