Ridån faller åter

Den här fantastiska måndagen har snart nått sitt slut, och i morgon väntar en ganska lång bussresa, antagligen stress men sedan är jag där, i Göteborg. Jag tror att jag i stort sett har hunnit uträtta alla mina väl behövliga ärenden, och nu är det bara att packa min lilla resväska inför morgondagen.
Jag hann också med ett hårt H.I.T pass ikväll, och lämnade lokalen genomsvettig och munter. Hård träning men också en fantastisk gruppträning. Mot slutet upplevde jag nästan riktig laganda bland oss svettiga motionärer.
Nu avrundar jag den här måndagen med ett lättat hjärta och en stor kopp grönt Chai te och slötittande på dumburken. I morgon skriver jag några rader innan avfärd och tills dess, så hoppas jag att ni har en underbar afton. Ridån faller åter.

Postat av: sa¨¨

Sv; Ja man får alltid en extra kick av att börja planera saker med en kalender,

2011-08-16 @ 07:27:56
Postat av: Sarah EKlöf

Sv; ja visst får man en extra kick av att börja planera saker när man köpt en kalender, synd bara att du brukar tappa bort den :/ Jag blir så beroende av min så jag håller den i ett järngrepp, haha!

2011-08-16 @ 07:29:34
URL: http://thesve.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh HIT är så himla skoj och bra träning! Mitt favvopass :)

2011-08-16 @ 10:25:04
URL: http://ninamagnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: