Snabba ryck

Snabba ryck var det som gällde med min beställning av Melissa Horns cd Långa Nätter hos cdon. Jag beställde skivan i torsdags förmiddag och redan dagen efter kom den med posten. Det gillar jag! Ofta är man, speciellt jag, väldigt ivrig när de gäller de ting man beställer från nätet, så det är maximal lycka när paketet trillar ner efter en dag, eller hur?

Snabba ryck gäller även för mig idag, jag måste hinna iväg ut på en morgnpromenix/löptur (har inte bestämt mig ännu) innan jag ska befinna mig på Stadsbiblioteket i Malmö. Allvaret börjar nämligen redan lite smått för mig och min gamla grupp, vi ska nämligen sätta oss och komplettera vår vetenskapliga rapport som vi inte klarade förra terminen. Inte det mest optimala söndagsmyset, men det måste göras.

Postat av: Jasmine

Jag fick också mitt paket från CDON väldigt snabbt. Imponerande! Det är ju bra marknadsföring i och med att man vet att varorna kommer snabbt. :)



Kram

2011-08-28 @ 21:48:35
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: