Planering onsdag




Onsdagsmorgon
. Ledighet. Sovmorgon.
Äsch, jag vaknade strax efter åtta trots jag fortfarande var vaken när klockan visade halv två på natten. Jag känner mig alltså lite småtrött idag, men jag är faktiskt ledig (än så länge).
Idag ska jag spendera min lediga dag genom dessa små ting; att promenera, städa, sortera kläder, läsa, skriva hemligheter, drömma och planera om en kommande lägenhet, ringa till Friskis, träna där, sukta efter alla saker jag ska köpa när pengarna trillar in på kontot, stryka fingrarna över mina bokryggar, skicka studieförsäkran, och om det finns tid och kärlek till övers, så ska jag träffa upp några vänner och se Lisa Miskovsky och September på Malmöfestivalen ikväll. Ja, på ett ungefär så kommer min dag att se ut. Innan jag börjar, kaffe! Vad ska ni göra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: