16. Favoritlivsmedel

Som sagt älskar jag ju avocado, men jag måste också slå ett slag för ägg. Det finns otroligt mycket gott och hälsosamt du kan göra med ägg. Själv är jag dock en tråkmåns och föredrar vanliga stekta ägg. Dessutom använder jag mig väldigt mycket av naturell laktosfri lättyoghurt, både att göra smoothies med, men också att äta som den är eller kanske också i matlagning, så den måste också få tillhöra en av mina favoritlivsmedel!

Postat av: tasha

guacamole med chipps är sååå gottt! om du har tid tycker jag absolut att du ska kika in hos mig :D

2011-02-23 @ 09:53:01
Postat av: ANNE

åh gud, jag hatar verkligen ägg. värsta som finns.

2011-02-23 @ 10:00:39
Postat av: M

Jag älskar att äta hälsosamt. Man känner sig så lätt, som om man skulle kunna sväva bland molnen en hel dag.

2011-02-23 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: