21!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! Haha, jag hade en väldigt fint firande i natt med underbara vänner. Firandet bestod i att jag bland annat, åt fyra olika sorters tårtor (och minst en hel skål med chips) åt hallon med en flugsmällare, fick en överraskande fest med att alla började sjunga för mig, fick fina gåvor och goda drinkar och en het kväll bland massa snygga män på KB och en välförtjänt taxi hem. Puh! Det kallar jag underbart födelsedagsfirande, och tack till alla dem som jag fick dela det med.

Postat av: S

grattis :)



spinning är också bra för förbränningen, men det mest effektiva är att köra en powerwalk på morgonen innan frukost. Glöm heller inte bort styrketräningen, det stramar åt kroppen och ju mer muskler desto högre förbränning :)

2011-02-20 @ 13:00:46
Postat av: Fotograf Malin Westman

Sv; tackar ^^ och grattis!

2011-02-20 @ 13:42:07
Postat av: Anonym

grattis på födelsedagen! :)

2011-02-20 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: